Όταν η Ειρήνη άρχισε να ζωγραφίζει σ’ενα μικρό δωμάτιο του 14ου διαμερίσματος στο Παρίσι ,βάλθηκε να περιγράφει ότι της ήταν πιο οικείο. Οι τέσσερις τοίχοι μέσα στους οποίους περνούσε το μεγαλύτερο μέρος του χρόνου της γίνηκαν φόντα πάνω στα οποία προβλήθηκαν με έμφαση όλα τα αντικείμενα της καθημερινότητας. Πολυθρόνες, κουτιά, ομπρέλες, καβαλέτα, τελάρα ακόμα και κάτι άγγελοι φερμένοι από τα παλιατζίδικα. Όλα ήταν σχεδιασμένα προσεκτικά, με σοβαρότητα, σωστή προοπτική και αισθησιακά χρώματα.
We shall not cease for exploration and the end of all our exploring will be to arrive where we started and to know the place for the first time.
T.S. ELIOT FOUR QUARTETS'
Ο πρωτοποριακός καλλιτέχνης στις αρχές αυτού του αιώνα διεκδικούσε πρωτίστως την αυθεντικότητα ως αναφαίρετο δικαίωμα του· ο μεταμοντέρνος όμως δημιουργός δεν μπορεί πλέον να βασιστεί σε κάτι τέτοιο. Το μόνο που μπορεί να κάνει είναι να «επανεφεύρει», αφού η δυνατότητα για πρωτογενή σύλληψη του έχει a prioriαποκλειστεί. Σήμερα κάθε ιδέα εμφανίζεται ως «ξαναχρησιμοποιημένη», ενώ η επαναδημιουργία αποτελεί τον κανόνα. Για να ερανιστούμε λίγες από τις σκέψεις του Ζαν-Φρανσουά Λυοτάρ, η σημερινή κουλτούρα είναι σε τέτοιο βαθμό μαζική που καμιά εμπειρία δεν είναι αυθεντική, αλλά αποτελεί αναδίφηση στην κεκτημένη εμπειρία παλαιότερων εποχών και γενεών.